Kontakt

Kontakt

Kontakty

Recepce a rezervace

mobil: 00421 949 050 070

telefon:  00421 33 774 120200421 33 774 2122
               00421 33 774 2233

WhatsApp: 00421 949 050 070


email:recepcia@hotelmaj.sk

Adresa

Hotel Máj
Espa Line, spol. s r.o.
Hlboká 49
921 01 Piešťany
Slovenská Republika


Ředitel hotelu

PhDr. Branislav Širilla, DiS.
tel.: +421337741202
sirilla@hotelmaj.sk

Prodej a marketing

Juraj Lulovič
tel.: +421905652486
tel./fax: +421337743112
info@hotelmaj.sk

(pracovný deň od 8 do 15 h, zmluvy, skupiny, obchodné ponuky...)

Oddělení rezervací

Lucia Prokešová
(Mgr. Jana Vráblová od 1.8.21 na materskej dovolenke)
tel.: +421337741202 kl. 413
hotelmaj@hotelmaj.sk

(pracovný den od 8 do 15 h, cestovky, skupiny)


F&B Manager

Alena Šústová
tel.: +421337741202 klapka 416
prevadzka@hotelmaj.sk

Hlavní lékař

MUDr. Oliviera Blahová
doktor@hotelmaj.sk

Časováni procedur

Janka Masaryková
relax@hotelmaj.sk

tel. +421337741202

Hlavní sestra

Eva Sekerová
tel. cez recepciu


GPS souřadnice:
Délka:N 48°34'39.87"N 48.577629°
Šířka:E 17°49'10.76"E 17.819481°

Taxi stanica - hotel 3 €

Jízda v rámci města jen za 3 EUR.

E taxi pracuje přes dispečink – vozidla nečekají na zákazníky na stanovištích.
Volejte 00421 944 123456

Fakturační údaje

ESPA LINE, spol. s r.o.
Hotel MájIČO: 34148752Fio banka - číslo účtu: 2502119588/2010
majiteľ účtu: ESPA LINE, spol. s r.o.
Hlboká 49DIČ: 2020389789Spol. zaps. v OR Okř. soudu v Trnavě
921 01  PiešťanyIČ DPH: SK2020389789Odd. Sro vl. č. 2352/T dne 21.10.1996

Janečkovi, Bydlisko: Mikulov, Termín pobytu: 26.-29.4.2019

Hodnotenie: 5

Vážený pane Lulovič, byli jsme v Hotelu Máj poprvé a jsme "velmi spokojení". K vyjádření svých pocitů jsme využili dotazníku, který byl na pokoji č. 221. Ten jsme také v den odjezdu odevzdali v recepci hotelu. Vzhledem k tomu, že jsme u vás byli poprvé, nevěděli jsme vlastně co můžeme očekávat Společně s mojí manželkou - a jsme spolu již padesát čtyři let - měli jsme z pobytu u vás pocit jako ze "Svatební cesty" . Zkrátka líbilo se nám všechno. Od prvního kontaktu v recepci hotelu, přes pokojíček čistý jako klícka, od prvního po poslední jídlo po dobu našeho pobytu, včetně vstřícného a profesionálního servisu v jídelně a také vašim kuchařům udělujeme absolutorium za všechnu připravovanou stravu. Ostatně prázdné talíře, které po nás vždy v jídelně zůstaly, toho byly zřejmým dokladem. Rovněž čistota ve všech prostorách hotelu včetně prostorů lázeňské péče svědčila o pečlivé práci žen, které se o nás staraly. Všem za jejich práci a péči o nás patří naše upřímné poděkování. Všichni jste se o nás starali jako bychom byl "vaši." Při hodnocení těch kteří se o nás starali bezprostředně, bychom chtěli ocenit i personální práci vedení hotelu. Dokázali jste sestavit kvalitní a pracovitý kolektiv lidí. Všichni jste nám připravovali každý den našeho pobytu u vás tak příjemný, že se budeme k vám rádi vracet. O svoje pocity se rádi rozdělíme s našimi přáteli a jsme přesvědčeni, že i oni se stanou v budoucnu vašimi hosty. Hotel sám, situovaný v tichém a klidném prostředí uprostřed zeleně parků i řeka Váh při procházkách kolem jezer Sľňavy, to byl balzám pro naše duše. Panu řediteli, PhDr Širillovi, po dosažení současné úrovně vašich služeb, popřejeme zasloužené pohodlíčko na vavřínech. Jste všichni výborní. Z Mikulova, také pěkného, jenom na víno orientovaného, Vás pane Lulovič a všechny Vaše spolupracovníky pozdravují Janečkovi. p.s. Příště vás pozveme na malé posezení při víně, vlastně potravinového doplňku stravy, který také totiž léčí a které si ssebou přivezeme. Samozřejmě pokud to provozní podmínky provozu hotelu dovolí.

Top
Close